FAQ - Frequently Asked Questions
Mogu li napraviti narudžbu putem telefona?
Narudžbu možete napraviti putem naše Web Shop stranice. Ako Vam možemo pomoći najlakše je pitati na našem online chat-u, putem mail-a ili telefona.
Izvršio/la sam narudžbu, ali nisam dobio/la potvrdu narudžbe?
Da biste dobili potvrdu narudžbe potrebno je da ostavite mail. Ako na mail ne dobijete potvrdu narudžbe potrebno je da nas kontaktirate putem online chat-a, mail-a ili telefona.
Kako da postanem član Office shoes SMS kluba?
Prilikom online narudžbe, kada izaberete odgovarajuću veličinu, dodate proizvod u korpu, ponuditi će se tab/link Želim pristupiti SMS klubu. Nakon što ostavite tražene podatke na mail dobijate Promokod koji koristite prilikom kupovine tako što ga unesete na naredni tab/link Imam promokod. Popust će biti obračunat i prikazan na narudžbi.
Šta dobijam članstvom u SMS klubu?
Prilikom učlanjenja u Office shoes SMS klub ostvarujete pravo na jednokratni popust od 5% u odnosu na trenutnu cijenu i druge pogodnosti (periodična obavještenja o akcijama, promocijama, novim modelima i sl.)
Kada mogu očekivati isporuku narudžbe?
Rok isporuke je 3 radna dana od dana kada smo Vam potvrdili narudžbu. Ukoliko Vaša narudžba sadrži više od jednog artikla, moguće je zasebno slanje svakog artikla i za svaki artikal će biti zasebno zaključen ugovor tek kad Vam pošaljemo e-mail u kojem Vas obavještavamo kad možete očekivati kurirsku službu.
Eksterna firma koja vrši dostavu robe za nas, pošiljke donosi na adresu za isporuku radnim danima u vremenskom periodu od 8h – 16h.
Šta ako nisam u mogućnosti preuzeti paket?
Firma koja vrši dostavu robe za nas će uručenje pošiljke pokušati dva puta. Uobičajena praksa je da Vas predstavnik eksterne firme pozove na telefon i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas ni u ugovorenom ponovljenom terminu ne pronađe na ugovorenoj adresi pošiljka će biti vraćena i u tom slučaju će se smatrati da ste odustali od narudžbe. Služba web prodaje će naknadno kontaktirati potrošaća kako bi ustanovili razlog neuručenja pošiljke, te kako bi se dogovorili o eventualnom ponovnom slanju artikla.
Kako se vrši plaćanje?
Plaćanje je moguće izvršiti gotovinski, prilikom preuzimanja pošiljke, na ruke kuriru koji vam dostavlja pošiljku i online jednokratno plaćanje karticama MasterCard, Maestro i Visa.
Mogu li prilikom preuzimanja otvoriti pošiljku i odmah vratiti ako mi ne odgovara?
Otvaranje pošiljke prilikom preuzimanja nije moguće. Nakon preuzimanja pošiljke u slučaju neodgovarajućeg proizvoda imate mogućnost zamjene ili povrata.
Mogu li izvršiti zamjenu naručenog artikla u nekoj od vaših poslovnica?
Zamjenu ne možete izvršiti u poslovnici. Svi zahtjevi vezano za kupovinu putem Web Shop-a realizuju se putem Web Shop-a.
Mogu li i kako zamijeniti naručeni proizvod?
Da, možete. Potrebno je kontaktirate našu službu web prodaje putem online chat-a, mail-a ili telefona kako bi provjerili raspoloživost zamjenskog artikla i izvršili rezervaciju na Vaše ime.
Ko snosi troškove zamjene naručenog proizvoda?
U slučaju zamjene naručenog artikla, Potrošač snosi direktne troškove povrata artikala i ponovnog slanja zamjenskog artikla.
Kako mogu zamijeniti proizvod ako mi veličina ne odgovara?
U slučaju neodgovarajuće veličine kontaktirajte našu službu web prodaje pute online chat-a, mail-a ili telefona.
Naručeni proizvod mi ne odgovara i trenutno u ponudi nemate nešto za šta bih izvršio/la zamjenu, šta da radim?
Neodgovarajući proizvod sa originalnom kutijom i fiskalnim računom pošaljite na adresu sa fiskalnog računa, a na mail webshop@officeshoes.ba pošaljite: ime i prezime, broj narudžbe, transakcijski broj žiro-računa (ako nije Vaš žiro-račun, ime i prezime vlasnika računa).
Kupio/la sam cipele putem Web Shop-a i tokom vremena su uništene. Šta da radim?
Cipele, zajedno sa fiskalnim računom i reklamacijski listom, pošaljite na adresu Koturova br.10 71000 Sarajevo. Reklamirana roba se šalje na analizu u akreditovanu laboratoriju za tekstil i kožu. Povratnu informaciju možete očekivat u roku od 8 dana.
Reklamacioni list