Kako prepoznati Original Timberland čizme?

U ovom članku ćemo vam na jednostavan način pomoći da saznate kako da prepoznate original Timberland čizme i razlikujete ih od kopija.
U 5 koraka možete da identifikujete tj. raspoznate ogrinal od kopije.
Kao što već sigurno znate, kupovinom u Office Shoes maloprodajnim objektima možete biti sigurni da ćete uvjek kupiti kvalitetne i originalne proizvode.
1.Provjerite kutiju proizvođača i oznaku
Sve Timberland čizme su pakovane u čvrstim ibrendiranim kutijama za cipele napravljenim od recikliranog materijala sa Timberland oznakom na vrhu i po strani kutije. Uvek provjerite greške u pozicioniranju i boji oznake.
Timberland kutije poseduju bijelu nalepnicu na jednom uglu sa detaljima za veličinu, stil, boju i footprint detaljima. Uvjerite se da se detalji na kutiji poklapaju sa artikom koji se nalazi u kutijii uvjek provjerite štampani najlon koji prekriva obuću.

Timberland kutije poseduju bijelu nalepnicu na jednom uglu sa detaljima za veličinu, stil, boju i footprint detaljima. Uvjerite se da se detalji na kutiji poklapaju sa artikom koji se nalazi u kutijii uvjek provjerite štampani najlon koji prekriva obuću.


2.Logo na Peti
Timberland čizme karakteriše Timberland logo u obliku stabla na spoljnoj strani čizme, obično na peti. Proverite logo kako bi mogli uočiti bilokakve greške u dizajnu. Obratite pažnju na registrovani zaštitni znak– zaokruženo slovo R.


3.Pertle
Na orginalnim Timberland čizmama krajevi pertli su spaljeni a ne pričvršćeni plastikom ili trakom. Muški modeli imaju 7 rupica za pertle dok ženski modeli imaju po 6 sa svake strane.


4.Đon
Oznake na đonuTimberland čizme karakteriše ime brenda i logo na đonu. Izgled će varirati u zavisnosti od stila, ali uvijek provjerite izradu koja je na orginalnim modelima najvišeg kvaliteta.


5.Šavovi
Šavovi na svim Timberland čizmama su najboljeg kvaliteta. Boja šavova se razlikuje u zavisnosti od modela ali ono što je svim šavovima zajedničko je da su uvijek pravilno i ravnomjerno raspoređenii besprijekorno urađeni.

